موارد کلی جابجایی و نصب داکت اسپلیت گرین تاسیسات دات کام + 8 فروشگاه برتر اینترنتی داکت اسپلیت
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 72
نویسنده : ساتین

نصب داکت اسپلیت گرین باید با دقت بسیار زیاد انجام شود یا باید توسط یک مجری مجرب داکت اسپلیت گرین انجام شود زیرا نصب داکت اسپلیت گرین دارای نقاط کوچکی است که اگر به درستی انجام نشود می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به شما وارد کند یا اینکه دستگاه شما دائم به تعمیرات نیاز داشته باشد.

نصب داکت اسپلیت گرین نیاز به اطلاعات تخصصی در مورد نحوه نصب کولر گازی در داخل و خارج پانل، لوله کشی کولر گازی و انواع دیگر لوله کشی، اتصالات شیلنگ کندانسور و سیستم رطوبت زدایی، عایق بندی لوله کشی گاز یا مبرد، آزمایش نشت گاز و شارژ اولیه گاز دارای کولر گازی گرین است. همچنین، داشتن این اطلاعات به تنهایی کافی نیست و باید تجربه قبلی نصب داکت اسپلیت گرین را نیز اضافه کرد.

تذکر: در صورت نصب داکت اسپیلت گرین به صورت اشتباه، مشکلاتی چون افزایش مصرف برق، سر و صدای زیاد، نشتی گاز، خنک نکردن داکت اسپیلت، پرتاب آب به همراه باد و مشکلات دیگری که می‌تواند بهای سنگینی برای شما داشته باشد، رخ خواهد داد.

قیمت شارژ گاز داکت اسپلیت گرین

تعیین قیمت شارژ گاز داکت اسپلیت گرین به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی‌تواند تخمین قیمت کامل را بزند.

1- ممکن است کولر گازی یا لوله‌های گرین شما به کانال مجزا نشت کند، بنابراین لازم است قبل از شارژ کردن گاز، تقسیم کانال را پیدا و تعمیر کنید. بنابراین، در صورت لزوم، هزینه کشف و ترمیم نشت می‌تواند بر قیمت تأثیر بگذارد.

2- مهم‌ترین فاکتور در قیمت شارژ گاز Duct Split Green شما میزان بنزین مورد نیاز دستگاه شماست. ممکن است یک دستگاه به شارژ کامل گاز یا کمتر نیاز داشته باشد. قبل از اتمام کار و به شما اطلاع داده می‌شود این کار توسط تعمیرکار اندازه گیری می‌شود.

3 - در طول کارکرد دستگاه خود، ممکن است لازم باشد که لوله مس یا عایق لوله را تعویض یا تعویض کنید، که هر یک از آن‌ها می‌تواند در هزینه شارژ گاز اسپلیت گاز و تهویه مطبوع شما تأثیر بگذارد.

4 - نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در مجرای اسپلیت گرین می‌تواند گاز دستگاه شما از نوع R22 یا R410 باشد.

ترموستات داکت اسپلیت گرین

ترموستات داکت اسپلیت گرین در مدلهای مختلف (دیجیتال یا آنالوگ) برای کنترل دمای اتاق و کنترل دمای کانال هوا استفاده می‌شود. فرآیند کنترل توسط ترموستات و با فرمان به شیر فن یا فن کوئل، شیر برقی، تقسیم کانال، پکیج، شیر موتور، کولر و یل انجام می‌شود. (البته در انواع ترموستات‌های اتاق، این فقط با کنترل سرعت فن امکان پذیر است).

ترموستات داکت اسپلیت گرین یک کنترل کننده الکتریکی اتوماتیک است که برای تنظیم دمای داخلی استفاده می‌شود. اغلب اوقات، ترموستات به ژنراتورهای گرما یا سرما متصل می‌شود تا با قطع و وصل مجدد دستگاه، آن فضا را در دمای تنظیم شده مورد نظر تثبیت کند. با رسیدن دما به نقطه تنظیم شده، ترموستات مدار الکتریکی را از سیستم جدا می‌کند و هنگامی که دما 3-5 درجه از نقطه تنظیم فاصله دارد، مدار دستگاه را دوباره متصل کرده و دستگاه روشن می‌شود.

ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد که این قسمت ارزشمند از شکاف کانال شما به دلایل مختلف آسیب دیده و دیگر قادر به تنظیم دمای اتاق با این دستگاه نیستید. و یک تعمیرکار پیدا کنید تا ترموستات داکت اسپلیت شما را تعمیر کند. لازم به ذکر است که احتمال‌ترمیم ترموستات داکت اسپلیت بسیار کم است و احتمال قبل از ترمیم ترموستات داکت اسپلیت بسیار کم است و معمولاً نیاز به تعویض دارد.

حال اگر به هر دلیلی ترموستات داکت اسپلیت شما خراب است و به دنبال یک مرکز تخصصی برای جایگزینی ترموستات داکت اسپلیت هستید، می‌توانید با خیالی آسوده کار را به ما بسپارید تا تعمیرکاران ما با تخصص و تجربه خود در این زمینه بتوانند ابتدا ترموستات را تعمیر کنند. آن‌ها هزینه پرداخت می‌کنند و اگر تعمیر آن امکان پذیر نباشد، آن‌ها ترموستات داکت اسپلیت شما را جایگزین می‌کنند و لذت یک باد تازه را به شما می‌دهند.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: